Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na gumb i nazvat ćemo vas.


Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na gumb niže i nazvat ćemo vas.


Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
KosmodiskKliknite za BESPLATAN poziv!

Ova stranica upotrebljava kolačiće

Uz pomoć 'kolačića' omogućujemo vam bolje korisničko iskustvo, jednostavniju kupnju te bolji pregled stranica. Nastavkom pregleda stranice slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenje internet stranice kliknite na 'Prihvaćam'.

Više informacija o kolačićima

Prihvaćam
Nazovite nas na besplatan broj telefona: 0800 3554
kosmodisk
  • Vaša košarica je prazna
ZATVORI X

E-Časopis

Želim se pretplatiti na Kosmodisk e-časopis, koji će mi tjedno donositi besplatne savjete i ekskluzivne pogodnosti.
Pošalji

Za svoje zdravlje najbolje ćete se pobrinuti sami!

Kako se obući u hladnijim danima?

Odgovarajuća oprema

Obucite se u skladu s vremenom (temperatura i vlaga), a odjeća neka bude lagana i višeslojna. Najbitniji je prvi sloj odjeće koji stavljate na kožu. Najviše se preporučaju tzv. „znojne“ majice koje od kože odvajaju znoj i suše ju: time se sprečava pothlađivanje te postižemo višu tjelesnu temperaturu i viši stupanj efikasnosti.

Na tu majicu preporučamo obući pamučnu majicu koja upija znoj te ga zadržava, na nju dva sloja pamučnih majica koje griju i za kraj termo flis ili šuškavac koji štiti vaš prsni koš i ramena od vjetra dok leđa pokriva materijal koji diše, odvaja vlagu, a istovremeno zadržava toplinu.

Prave hlače za trčanje za hladnije dane su termo hlače. One vas štite od hladnoće.

U slučaju da je temperatura jako niska uz termo hlače možete obući dodatno trenirku ili ispod hlača za trčanje termo skijaški donji veš, makar samo u slučaju da vas ne žulja.

Pod obavezno su vam potrebne kvalitetne tenisice za trčanje, najbolje iz GoreTex materijala koji ne propušta vodu, dok je đon posebno oblikovan za zimsko trčanje. Također su stabilnije od klasičnih tenisica jer garantiraju siguran i udoban korak te sprečavaju izokretanje stopala.

Mnogima je hladno i za ruke te zbog toga vam savjetujemo da si za vrijeme trčanja svakako stavite rukavice. Najlonske su puno bolje od pamučnih ili vunenih. Trčanje po hladnom vremenu podrazumijeva još i kapu ili traku za glavu. U najhladnije dane najbolje su kape od flisa ili iz nekog drugog toplog materijala kako ne biste gubili dragocjenu toplinu kroz kožu na glavi.

Osjetljiviji trkači neka si po hladnom vremenu oko usta i nosa omotaju šal čime će djelomično zagrijati zrak prije udisanja. Za trčanje po hladnoći preporučamo disanje kroz nos (time i polaganije trčanje).

Ne pretjerujte s odjećom!

Pazite da ne odijenete previše odjeće. Odijenite se tako da ćete prve minute trčanja osjećati laganu hladnoću te da bi vam za vrijeme mirovanja nakon nekoliko minuta počelo biti hladno. U suprotnom će vam za vrijeme trčanja definitivno postati prevruće.

Ukoliko vas brine da biste se mogli razboljeti utješiti ćemo vas da je ta briga u potpunosti suvišna. Sve dok je vaše tijelo aktivno ostvarivati ćete dovoljno topline kako se ne bi prehladili. Svakako je potrebno onog trenutka kada završite s trčanjem presvući se u suhu i toplu odjeću.

Savjeti

Glazbena terapija

Snimite svoje omiljene pjesme

Ako već ne znate, prvo otkrijte koja vrsta glazbe vas najviše veseli i smiruje. To ne treba biti Mozart ili klasična glazba, izaberite što vam najviše odgovara - to može biti Johhny Cash, Metallica ili Zlatni Dukati. Radi se o potpuno osobnoj odluci, jedina važna stvar je da se vi osjećate dobro slušajući izabranu glazbu.

Pročitajte

12 koraka do zdravih leđa

Nudimo vam 12 lakih i učinkovitih koraka koji će vam svaki dan pomoći u sprečavanju i otklanjanju boli u leđima.

Održavajte tjelesnu težinu

Kontrola tjelesne težine je važna za zdravlje leđa. Povećanje tjelesne težine, pogotovo na trbuhu, pomiče centar gravitacije prema naprijed i stvara nepotrebni dodatni napor za leđne mišiće.

Pročitajte

  

Masaža za bolna leđa

Pomaže li masaža kod bolnih leđa?

Iako nema dokaza da će pomoći kod povremene akutne boli, pomaže kod kronične boli u leđima. Masaža dokazano smanjuje stres, a stres je jedan od glavnih uzročnika boli u leđima, vratu i ramenima.

Pročitajte

  

Tai Chi

Ovo je stara i vrlo cijenjena kineska vještina koja stimulira i tijelo i duh.

Poboljšava protok životne energije (chi) i duhu i tijelu daje osjećaj snage i opuštanja. Vježbanjem Tai Chija učite strpljenje, postojanost, toleranciju i opuštanje, a pomaže i razumjeti način na koji su povezani um, tijelo i duh.

Pročitajte

  

Je li vam neudobno voziti?

Je li vam neudobno voziti?

Zašto nemate problema kad sjedite, ali kad vozite, leđa vas jako bole? Čim se vozilo počne kretati, sile koje utječu na tijelo se mijenjaju.

Pročitajte

  

Ima li vaše dijete problema sa spavanjem?

Djeca, generalno, puno spavaju. Ali ne spavaju sve bebe čvrsto. U prva tri mjeseca života, možete imati problema sa uspavljivanjem bebe nakon hranjenja, pogotovo noću.

Pročitajte

  

Donesite odluku - Prestanite pušiti!

Prestati pušiti nije lak zadatak, ali pozitivni učinci koji nastupaju prestankom pušenja svakako su vrijedni truda.

Kako i piše na svakoj kutiji cigareta: pušenje JE štetno za zdravlje. Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, pušenje je krivo za smrt svake desete odrasle osobe, i godišnje uzrokuje oko 10 milijuna smrtnih slučajeva.

Pročitajte

  

Utjecaj pušenja na zdravlje

Pušenje cigareta jedan je od najvažnijih čimbenika za pojavu bolesti krvnih žila srca i njihove smanjene prohodnosti.

Danas gotovo nema čovjeka koji ne zna da je pušenje štetno za zdravlje.

Jednom anketom u osnovnoj školi, čak 90% učenika izjavilo je da je pušenje štetno, ali ih to saznanje nije spriječilo da barem probaju cigaretu.

Pročitajte

  

Liječenje bolova u kralježnici

NE PREKIDAJTE S VJEŽBANJEM!

Nastavite s obavljanjem svakodnevnih aktivnosti koliko god je to moguće te ne odmarajte previše.

Na taj način povećavate mogućnost za bržim ozdravljenjem te smanjujete mogućnost da akutna bol prijeđe u kroničnu.

Pročitajte

  

Znate li zaštiti kralježnicu od hladnoće?

Tijelo na niskim temperaturama brže gubi toplinu. Upravo tjelesna temperatura je od ključnog značaja za ljude, jedino tako mogu ostati vitalni i aktivni.

Stručnjaci su utvrdili kako se u zimsko vrijeme kada su hladniji dani veći broj ljudi žali na bolove u kralježnici i križima nego za vrijeme toplijih dana.

Pročitajte

  

Kako do energije?

Hrana, tjelesna pripremljenost, stres, raspoloženje pa čak i vrijeme, sve to može utjecati na to koliko energije imamo.

Istraživanja pokazuju kako se čak dvije trećine žena osjeća pretjerano umorno. Najčešći razlog tome je stres, ali također i trudnoća, dojenje, briga za malu djecu te hormonska neuravnoteženost uzrokovana menstruacijom ili menopauzom.

Pročitajte

  

Kralježnica će vam biti zahvalna

Glava i vrat su najviše točke tijela u svim najčešćim položajima tijela (npr. sjedenje, stajanje) a u kojima bi se oni trebali moći pokretati neovisno od susjednih dijelova tijela i bez obzira što još činimo dok npr sjedimo ili hodamo.

Za normalnu zdravu vratnu kralježnicu okretanje glave dok hodamo ili podizanje glave dok sjedimo – nisu „mission impossible“ pokreti.

Pročitajte

  

Kutak za opuštanje

Sada je vrijeme za početi s aktivnom tjelovježbom!

Nemojte čekati proljeće i dozvoliti da Vam se ponovno nakupi višak kilograma i pojave dosadni bolovi u kralježnici – kako to izbjeći te se uz to i riješiti stresa!

Oblikujte svoje tijelo, dovedite ga u formu, te se oslobodite stresa – vježbajte pilates vježbe i prvi rezultati će Vam se uz pravilno izvođenje pojaviti već nakon samo nekoliko sati vježbanja!

Pročitajte

  

Načini liječenja bolova u leđima – 1. dio

Ukoliko se liječenje leđa ne riješi u roku 6 tjedana, savjetujemo Vam da potražite savjet liječnika za daljnju terapiju.

U 90% slučajeva bolnih leđa, stanje se riješi u roku 6 tjedana, bez obzira na način liječenja. U suprotnom, preporučuje se potražiti savjet liječnika za daljnje mogućnosti liječenja.

Pročitajte

  

Gi dijeta

GI dijeta predstavlja model prehrane koji je osmislio dr.David Jenkins 1981. u sklopu istraživanja o tome kako raznolika prehrana utječe na nivo šećera u krvi.

Pročitajte

  

Bolna leđa - njihov uzrok i posljedica

Harmonija vlada kada kralježnica zadržava svoju zakrivljenost u oblik slova S, a svaki neprirodan položaj može štetno djelovati na cjelokupno zdravlje. Svima nam je dobro znano iskustvo ukočenih i bolnih leđa dok radimo sjedeći ili se odmaramo uz knjigu ili TV. Pravilan položaj kralježnice možemo zadržati koristeći Pročitajte

  

Najčešće pogreške kod njege Vaših leđa

Dugo smo razmišljali koji je najbolji način njegovanja Vaših leđa i kralježnice. Sada bih Vas htjeli uputiti koliko je dragocjeno biti svjestan najčešćih pogrešaka kod njege te kako ih izbjeći.
5 pogrešaka kod njege leđa, te kako ih izbjeći:


Pogreška #1: Predugo zanemarivanje bolova u leđima
Iako je istina da se većina bolova u leđima smanji sama od sebe nakon nekog vremena, to ne znači da je trebate zanemariti.

Pročitajte

  

Savjeti za prevenciju bolova u leđima

Uz nekoliko malih izmjena Vašeg životnog ritma, zaista se možete osloboditi bolova u leđima. Ukoliko osjećate bol u leđima obratite pozornost na nekoliko stvari.

9 savjeta za sprječavanje bolova u leđima:

Prvi savjet

Svaku akutnu ozljedu treba utvrditi kvalificirani liječnik ili fizioterapeut.

Pročitajte

  

Osnovne informacije o bolovima u leđima

Kroz revoluciju čovjek se razvio od primata do uspravnog čovjeka. To svakako ima svoje prednosti, ali i mane kao što je bol u leđima.

Homo erectus

U svojim počecima homo erectus je živio na drvetu.

Pročitajte

  

Kako izbjeći bolove u leđima na radnom mjestu

Bez obzira na Vaše zanimanje, vjerojatno ste se barem jednom u svojoj karijeri suočili sa bolovima u leđima.

Kako zaštiti leđa dok radimo?

Bilo da ste fizički radnik, domaćica u zrakoplovu, medicinski tehničar ili bankarski službenik vrlo ste vjerojatno osjetili bol u leđima na poslu barem jednom tijekom Vašeg radnog vijeka.

Pročitajte

  

Prevencija bolova u leđima

Kako preventivno djelovati u slučaju bolnih leđa?

Bol u leđima se uglavnom javlja bez poticaja, te bi upravo zato trebali preventivno djelovati kako se ona ne bi javila. U ovome članku nudimo Vam nekoliko savjeta kako spriječiti pojavu bolova.

Pročitajte

  

Bolovi u kralježnici - kako se oporaviti?

Rehabilitacija – odnosno fizikalna terapija ili vježbe – je bitna za prevenciju bolova u kralježnici i oporavak nakon operativnih zahvata.

Nakon što su bolovi u kralježnici pod kontrolom, potrebno je u sljedećem koraku fokusirati se na prevenciju potencijalnih bolova u buduće – i to rehabilitacijom.

Kako ironično – bolne vježbe preventivno djeluju na buduće bolove u kralježnici, tako da je bitno pravilno ih odraditi.

Pročitajte

  

Njega leđa - brojke i činjenice

Činjenice i brojke o njezi leđa daju nam osvrt na broj ljudi koji pate od bolova u leđima, odgovarajuće troškove i razne druge činjenice.

Ključne činjenice:

  • 80% ukupne populacije osjeti bol u leđima u nekom razdoblju života
  • Lako u većini slučajeva bolovi u leđima nisu ozbiljni i spontano nestanu, u svakodnevnom životu predstavljaju veliko opterećenje kako osobno i socijalno, tako i financijsko.
  • Jednostavnim mjerama može se smanjiti mogućnost razvoja bolova u leđima, te spriječiti pogoršanje već postojećih bolova.

    Pročitajte

      

Posjećivanje liječnika zbog bolova u leđima

Ponekad bolovi u leđima nisu razlog za brigu i odlazak liječniku.

Doduše, u nekim slučajevima bolovi u leđima mogu biti znak za ozbiljan problem.

Radi opće užarenosti bolova u leđima, ljudi često zanemaruju bolove u leđima, kao nešto sa čime bi se trebali naviknuti živjeti.

Pročitajte

  

Od bolova u leđima pati pola milijuna Hrvata.

Od bolova u leđima pati pola milijuna Hrvata.
Na udaru smo gotovo svi, bilo da po cijele dane sjede, stoje na nogama ili čuče obavljajući svoj posao. Međutim,
dok nas ne ukoči, većina nas ništa ne poduzima.

Pročitajte

  

Pucketanje zglobova

Pucketanje zglobova ne zahtijeva neko posebno liječenje, ali liječnici obično savjetuju da ga namjerno ne izazivate jer neki ljudi razviju nepotrebnu naviku rastezanja zglobova. Pucketanje zglobova je obično povezano s labavošću zglobova i posljedično s povećanom gibljivošću zglobova .

Kako nastane zvuk pucketanja?

Pročitajte

  

Kako pravilno podizati predmete

Vjerojatno ste već čuli upozorenja kako pravilno podizati stvari. Ovih pravila bi se svakako trebalo pridržavati kad dižete neki teži teret, ali će vam pomoći i kod dizanja malih stvari, pogotovo ako patite od boli u leđima koji vam čak i podizanje ključeva pretvara u problem.

Osnovno pravilo je da ne dižete predmet „iz leđa“ nego „iz nogu“.

Pročitajte

  

Kako izdržati dugu vožnju?

Čeka vas dug put automobilom...

Pročitajte

  

Bole vas leđa zbog dugotrajnoga uredskog rada?

Jeste li i vi jedan od onih koji, zbog životnog stila što nam ga nameće uredski rad, većinu vremena provode sjedeći?

Jeste li i vi jedan od onih koji, zbog životnog stila što nam ga nameće uredski rad, većinu vremena provode sjedeći? Računalo, telefon, videokonferencije i hrpa papirologije doslovno su prikovale današnje zaposlenike za uredske stolce.

Pročitajte

  

7 savjeta za sprječavanje bolova u leđima tijekom rada

I vi veći dio dana provodite sjedeći? Kod kuće, na putu na posao i s posla, i, naravno, tijekom samog rada. Sve je više ljudi koji u prosjeku po 8 sati dnevno provedu sjedeći na radnom mjestu, najčešće za računalom.

Pročitajte

  

Toropova Nadežda

Radim na neuropatološkoj klinici već 20 godina i skoro se svaki dan susrećem s pacijentima koji imaju problema s bolovima u leđima i zglobovima. Iskustvo je pokazalo da su sindromi kronične boli manje podložni liječenju.

Činjenica jest da i uz stalno prisutnu bol, unatoč tome da smanjuje kvalitetu života uzrokujući nesanicu te uzrokujući stres, pacijenti ipak mogu nastaviti sa svojim dnevnim aktivnostima.

Pročitajte

  

Kako ublažiti bolove u križima tijekom trudnoće

Trudnoća uzrokuje promjene u tijelu. Maternica koja raste, naime, pritiska na križa i prema rebrima te na organe u trbušnoj šupljini. Opterećenje kralježnice je veliko te stoga čak 80% svih trudnica pati od bolova u leđima.

Pročitajte

  

Majčinstvo – kakva radost! I kakvi bolovi u leđima!

Jeste li znali da su mlade mame sklonije bolovima u vratu, križima i kralježnici? Ako ste i vi jedna od njih, sigurno ćete se nasmiješiti i pomisliti da je to sasvim normalno budući da vam mališan nameće poseban način života. Stalne aktivnosti, saginjanje i dizanje djeteta, držanje u naručju, dojenje.

Pročitajte

  

Kako spriječiti bolove u leđima tijekom vožnje?

Danas većina ljudi provodi bezbroj sati za volanom. Za neke je automobil postao obvezan dio njihova života. Vozimo se na posao i kući, na izlete, na službena putovanja.

Pročitajte

  

Bolovi u leđima i prekomjerna tjelesna težina

Tražite motivaciju za mršavljenje? U tom se slučaju već sada pripremite za promjenu! Naime, bolovi u leđima, na koje se povremeno žalite, najvjerojatnije su posljedica viška kilograma i nezdravog načina života.

Pročitajte

  

Što možete učiniti kako vaši roditelji ne bi imali bolove u leđima?

Osjećate li se nemoćno kada vidite da vašu majku ponovno „probada“ u leđima, a ona još uvijek tvrdi da je sve u redu i da će prestati? Otac ne želi ni priznati da ga nešto boli, iako je na prvi pogled vidljivo da se ne diže s kauča kako ne biste opazili njegove bolove prilikom takve aktivnosti. Koliko ste puta već odlučili pomoći im, no niste znali kako?

Pročitajte

  

ŠTO UČINITI KADA VAS »PROBODE« U KRALJEŽNICI?

Bolovi u kralježnici dio su svakidašnjice. Gotovo 80 posto ljudi jedanput u životu doživi bolove u kralježnici. Kada se bolovi pojave, čini se kao da se život okrenuo naopako.

Pročitajte

  

Riješite se bolova u kralježnici i križima

Jeste li znali da su bolovi u kralježnici i križima među najčešćim tegobama suvremenog čovjeka? Istraživanja su pokazala da čak 90% odraslih najmanje jedanput u životu doživi bolove u kralježnici i križima, a približno 50% ih najmanje jedanput godišnje pati zbog bolova u leđima. Kako spriječiti bolove?

Pročitajte

  

7 vježbi za sprječavanje bolova u leđima tijekom rada

Puno sjedite na poslu? U tom je slučaju krajnje vrijeme da odvojite minutu ili dvije za jednostavne vježbe koje možete izvoditi u svojem uredu. 7 vježbi za istezanje i jačanje mišića pomoći će vam da uspješno spriječite bolove u leđima.

Pročitajte

  
Kosmodisk akcija
Preporučujemo
KOSMODISK ACTIVE Sportski pojas
Cijena: 498,00 Kn

Klub 5* cijena: 378,00 Kn


© 2013, Studio Moderna TV-PRODAJA d.o.o. Zadarska 80,10000 Zagreb, Hrvatska, tel: 0800 3554, fax: +385 1 6326 316, MB: 1248758, OIB: 97587356297 Popusti i akcije se ne zbrajaju. Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.) možete poslati na adresu: STUDIO MODERNA – TV PRODAJA d.o.o., Zagreb, Zadarska 80, na e-mail adresu: reklamacije.hr@studio-moderna.com , na fax broj: 01/ 6326 316 ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb, Zadarska 80. Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo vas da navedete točne podatke za primitak istog. | Kontaktirajte nas | O nama | Vaša privatnost | KOSMODISK International

Sadržaj Kosmodisk web stranice nije dozvoljeno kopirati, reproducirati ili koristiti u bilo koje komercijalne svrhe bez pismenog dopuštenja.

Svi Kosmodisk proizvodi proizvedeni su u Sloveniji. Proizvođač: Studio Moderna d.o.o. Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija